Konwersatoria ze studentami I roku II stopnia kierunku Biologia i Nauczanie Biologii i Przyrody.

Treści podejmowane w ramach zajęć dotyczą znaczenia regulowanego transportu przez błony w procesie integracji sygnałów na przykładzie budowy receptorów błonowych: 7TM,  insulinowych i EGF z uwzględnieniem kaskad sygnalizacyjnych i roli cząsteczek sygnałowych. Ponadto omawiane jest kontrola proliferacji, różnicowania, funkcji życiowych komórek macierzystych na wybranych przykładach oraz wykorzystanie procesów integracji sygnałów w reprogramowaniu komórek (IPSc). Ponadto omawianie bieżących treści jakie niesie aktualna sytuacja tj. walki z koronawirusem na podstawie najnowszych publikacji w odniesieniu do procesów związanych z sygnalizacją komórkową. 

Zajęcia w formie tradycyjnej; omawianie prezentacji, praca z tekstem oraz dyskusja.

Połowa zajęć w formie zdalnej oparta na komunikacji mailowej: przygotowanie prezentacji przez  studenta, ocena prezentacji przez prowadzącego, udostępnianie prezentacji uczestnikom kursu, pytania/ odpowiedzi. Wykorzystanie dostępnych komunikatorów.